بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

بلاگ

دل نوشته ها و هرچیزی که نیاز به نوشتن داره

برترین آتلیه عکاسی شیراز از نگاه کاربران

 این عکس از یک گل ارکیده و یک لیوان گلدان سبز گرفته شده است. این یک قاب منحصر به فرد در اطراف لبه های تصویر ایجاد می کند و خطوط چشم را روی قسمت اصلی یعنی گل در مرکز تصویر ترسیم می کند. همچنین ، برگهای شیشه ای به جالب توجه آسیب رساند. اگر مراقب باشید ، عکسهای عجیب ، غریب ، عجیب ، حباب آور و غیرمعمول جذاب نیستند. برای مشاهده ، بیننده برای دیدن تصویر باید تلفن را به جهات مختلف بچرخاند.

برای مسافرت در طبیعت نیازی به داشتن یک ماشین حرفه ای با لوازم جانبی عالی ندارید. برای گرفتن عکس های زیبا از منظره اطراف خود ، کافی است تلفن همراه خود را از جیب خود بیرون آورده و مانند گذشته هرگز به طبیعت نگاه کنید. سپس می توانید یک کلاژ از تمام این تصاویر ایجاد کنید تا مجموعه ای از عکس ها با همان موضوع رنگی نمایش داده شود.

ترکیبی از سیاه و سفید به همان دلایل سایر وسایل عکاسی در عکاسی موبایل استفاده می شود: و ناگهان شاهد افزایش کیفیت عکس های خود با ارزش 1.3 و مثبت و منفی باشید.

برای زیبایی و فضای بهتر از قاب های پنجره ، آینه ها و اشیاء دیگر عکس بگیرید. یک ترکیب ساده تصویری با تأکید بر موضوع اصلی باعث می شود توجه بیننده بسیار قوی تر شود.

هنگام گرفتن عکس از منظره اطراف خود ، حتماً نمودار نوار را ببینید. خود را به صفحه نمایش وابسته نکنید ، نمودار نوار شما را بیشتر می کند. اگر ماجراجو هستید تجهیزات زیادی وجود دارند که می توانند ماجراجویی به شما نشان دهند.

چند راه آسان برای بهبود مهارت های عکاسی خود را - با مشاوره از کوری ریچ عکاسی یک دوره عکاسی عکاسی بگیرید. در هنگام ارائه نظرات خود ، لطفا قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت کرده و از ارسال مطالب و تصاویر غیرقانونی خودداری کنید. محتوای این وب سایت برای فرهنگ خانواده های اسلامی و ایرانی مناسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.